La La Land Interrogation – SNL


>>WELL, WELL, WELL, LOOK WHO IT
IS.>>DO YOU SMELL THAT, DEMARCO?
>>YEAH. IT’S A BIG FAT PIECE OF DOG
CRAP.>>I’M SORRY, WHAT?
I’VE BEEN IN THIS ROOM FOR TWO HOURS AND NO ONE WILL TELL ME
WHAT I DID.>>SHUT UP, PUNK, YOU KNOW WHAT
YOU DID.>>I CAN’T EVEN LOOK AT YOU.
YOU DISGUST ME.>>LAST NIGHT, SEVEN PM, RING
ANY BELLS?>>YEAH, I WAS ON A DATE WITH
THIS NEW GIRL I’M SEEING. CALL HER.
SHE’LL TELL YOU.>>NO NEED.
WE’VE GOT THE SECURITY FOOTAGE FROM YOUR LITTLE DATE RIGHT
HERE.>>AND IT’S GONNA HELP PUT YOU
AWAY FOR A VERY LONG TIME. ROLL IT, SANTANGELLI.
>>SO WHAT’S BEEN YOUR FAVORITE MOVIE THIS YEAR?
MINE WAS “LA LA LAND,” HANDS DOWN.
>>REALLY? I MEAN, IT WAS GOOD, BUT I
THOUGHT IT KINDA DRAGGED IN THE MIDDLE.
>>WHAT DO YOU HAVE TO SAY FOR YOURSELF YOU SICK SON OF A
BITCH?>>WHAT DO YOU MEAN?
>>”LA LA LAND” IS A PERFECT FILM!
>>WHOA, OKAY. I MEAN, I LIKED IT, I JUST
THOUGHT THERE WERE TOO MANY MONTAGES IN THE MIDDLE.
>>THAT’S HOW YOU SHOW THE PASSAGE OF TIME YOU DUMB
MOTHER –>>DeMARCO, DeMARCO.
>>SORRY, I JUST –RYAN GOSLING DIDN’T LEARN PIANO FROM SCRATCH
SO SOME LITTLE PRICK COULD COME AND NITPICK.
>>LISTEN MR. SHAH, WE’RE ON YOUR SIDE. JUST HELP US
UNDERSTAND WHY YOU SAID WHAT YOU DID ABOUT THIS GORGEOUS MUSICAL.
>>I DUNNO, I MEAN, I LIKED IT, IT WAS FUN, THE SINGING WAS
GOOD. WELL, I MEAN I JUST DIDN’T LIKE
THINK IT WAS LIKE AMAZING SINGING.
>>THAT’S THE EFFING POINT!>>THEY’RE JUST REGULAR PEOPLE
FALLING IN LOVE AND SINGING.>>AND THEY WEREN’T SINGING TO A
TRACK. NO THEY WERE ACTUALLY REALLY
SINGING ON THE DAY.>>I’D LIKE TO SEE YOU SING ON
THE DAY, YOU DUMB SACK OF CRAP!>>NOW I’M GOING TO SHOW YOU A
PICTURE. I WANT YOU TO TELL ME WHAT YOU
SEE, ALL RIGHT?>>A BLOODY WOMAN?
>>OH SORRY, THAT’S FROM OUR OTHER CASE. WHAT DO YOU SEE NOW?
>>THAT’S A GOLDEN GLOBE.>>YEAH.
IT IS. NOW TELL ME WHY WOULD A BAD
MOVIE WIN SEVEN OF THESE?>>I MEAN, WHAT DO YOU LIKE IF
YOU DON’T LIKE “LA LA LAND”, HUH?
WHAT DO YOU LIKE IF YOU DON’T LIKE “LA LA LAND”?
>>I DUNNO, I GUESS “MOONLIGHT”?>>OH, “MOONLIGHT.”
SO GOOD.>>YES “MOONLIGHT.”
SO GOOD. SO IMPORTANT.
>>DID YOU GUYS SEE IT?>>OH, YOU KNOW, NO.
BUT I WANT TO.>>I JUST CAN’T GET MYSELF TO
GO.>>YEAH, JUST CAUSE I KNOW IT’S
GONNA BE A WHOLE THING.>>WHAT DO YOU MEAN A WHOLE
THING?>>DON’T TRY AND TURN THIS ON
US, YOU SICK PERVERT.>>PERVERT?
LISTEN, I LIKED THE MOVIE. I JUST DIDN’T LOVE IT!
IT’S A WHOLE MOVIE ABOUT JAZZ AND THERE’S NO BLACK PEOPLE IN
IT!>>OH, HUH, WEIRD.
SANTANGELLI, I DIDN’T REALIZE JOHN LEGEND WAS WHITE.
>>YEAH, WEIRD, DEMARCO. LAST TIME I CHECKED JOHN LEGEND
WAS BLACK.>>COME ON, GUYS.
>>AND SANTANGELLI, I DIDN’T REALIZE THAT THE COUPLE ON THE
BRIDGE WAS ALSO WHITE?>>OH, YEAH, DeMARCO.
I COULD HAVE SWORN THEY WERE BLACK.
HE WAS BLACK. SHE WAS BLACK.
>>OH WAIT, I DON’T REMEMBER A BRIDGE SCENE.
THAT MIGHT HAVE BEEN WHEN I FEEL ASLEEP.
>>I’M SORRY. YOU WHAT?
>>I FELL ASLEEP FOR JUST LIKE A SEC.
>>TELL ME YOU SAW THEM DANCING IN THE SKY.
>>WHAT?>>TELL ME YOU SAW THEM DANCING
IN THE SKY.>>I DON’T THINK SO.
WAS THAT LIKE A HUGE PLOT POINT?>>NO, IT’S JUST LOVELY.
AND THAT’S OKAY.>>NOT EVERYTHING HAS TO BE
PLOT. GOD.
>>I JUST LIKED “MANCHESTER BY THE SEA”.
>>HEY, NEWS FLASH. YOU CAN LIKE THEM BOTH!
>>EXCUSE ME OFFICERS, I HAVE ANOTHER ONE. MIND IF I PUT HIM
IN HERE?>>YEAH, YEAH, GO AHEAD.
>>HEY MAN.>>WHAT’S UP, MAN?
>>HEY, YOU DIDN’T LIKE “LA LA LAND” EITHER?
>>NAH, I DIDN’T LIKE “WESTWORLD.”
TOO SLOW. I THOUGHT THE FINALE COULD HAVE
BEEN THE PREMIERE. [ BOTH SHOUT ]
>>THEY HAD TO BUILD UP TO THAT!

Maurice Vega

100 Responses

  1. 1.5 dislikes! We’re gonna lock those people up for years! How could they! This is the perfect skit!

  2. I actually really hated the part where they were dancing in the sky, I never thought I would watch lalaland but I saw Zombieland and liked Emma stones performance so I looked at her other movies (my favorite is still Zombieland, Easy A second.

  3. Im Aziz here.. the movie was ok.. n the way ppl reacted n made it look like its the best movie of century is reetarded.. its deffinatley an overrated white ppl musical… n ppl say bollywood movies r weird for singing out loud in the movie..even those movies dont have as much singing as much la la land had..

  4. This seems like liberals pushing there stupid movies onto real people that think 90% of the pop love shitty movies that keep getting Emmy's and Golden Balls

  5. I hope both of them get locked up and they throw away the key.  Sick societal miscreants.  Just sick.  THEY'LL LEARN TO KEEP THEIR STUPID COMMENTS TO THEMSELVES!!  Keep these creeps off the streets.

  6. As someone who saw both La La Land and Moonlight,this fits perfectly.

    When I saw La La Land, i saw it because it was "the thing" to see. I eventually forced myself to watch Moonlight because I heard such great things about it.

    And in the end, my outcome is that Moonlight is definitely better.

    I watched La La Land and thought, "this was a decent enjoyable movie" but I did not understand the craze behind it.

  7. As a White Person saying the same about Black Panther… The irony? It's the extra white characters with the silly hand and the other pilot dude who totally took away from the better Killmonger v Tchalla story, which was amazing. Haha throw me in jail.

    P.S Didn't like Captain Marvel that much either.

    Kill me!!!!!!!!!😁😁😁😂🤣🤣

  8. It is quite annoying that they have to read everything they say. They dont see to each others eyes. Kind of takes away the impact of the scene.

  9. This reminds me of the time Seinfeld and his date made out while watching Schindler’s list.

    😂😂😂

  10. I did watch moonlight, but I couldn't sit through LalaLand. Predictable and cheesy. I will watch it when I'm craving a predictable and cheesy musical

  11. WTF is La La Land. This didn't age well cause clearly that play died in 2017. Atleast Westworld is still going, and that show is imo not great too.

  12. A Liberal prison sketch lol love it SNL, if Liberals were allowed to lock people up, this is what the interrogation room'd look like lol

  13. THIS IS HOW THE NEW LEFT WANT IT!! SPEECH POLICE(literally) p.s that's how you use the word literally by the way(idiots)

  14. This is the reality with the joker, but in the opposite way. Aziz is someone that said joker is good and getting interrogated because people think it's controversial lolol

  15. "Yeah, just cuz I knew it would be a whole "thing"… "

    "What do you mean a whole thing?"

    Scary how accurate this is to the discussion of Moonlight with ppl who wont bother to see it…. which was better than La La Land (fight me.)

  16. City of Stars is a bop, and visually, La La Land was brilliant, but what it had in style it lacked in interesting plot and characters.

  17. youtube brought me here after 2 years lol
    it’s crazy that i’m exactly same with that man
    i enjoyed moonlight than lalaland
    and my friends n family NEVER get it
    i’m tired of white movies

  18. Moonlight is a masterpiece. La La Land is a masterpiece. Moonlight is the better movie. But La La Land is the movie I'll watch a thousand times before I die whereas I doubt I'll watch moonlight more than twice.

  19. As a movie, La La Land is good, with nice messages, cool visuals, and a somewhat realistic romance.
    As a musical, it was, at best, okay. I remember watching it and not remembering any of the songs. The Greatest Showman was a better musical.

  20. Haha. This is exactly what happened when I say I didn't like La La Land and Mamamia to my wife's family. Me trying to tell them musical is just not for me has proven to be so difficult.

  21. As a viewer from Russia I just cant enjoy us comedy anymore for some rare exceptions cos they always, literally ALWAYS push this racism narrative bullshit. Just freaking tired of this. US doesn’t really have that much problems to deal with so they invent and grow them from within

  22. Sorry, I didn't like La La Land. I just saw it. I thought it was kind of boring, I didn't really get any chemistry between the two leads (seperately they were great, but as a couple? nope). Like, outside of the fantastical music dance nr's, they were mostly arguing. Emma Stone seemed more in love with her husband at the end. And storywise it's mostly about 2 pretty people who get their dreams realised without all THAT much effort. Also, I didn't like Seb as a character. He's just a total snob and kind of a jerk.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post comment